truck  Voor 16.00 uur op werkdagen besteld, morgen bezorgd!
smiley
Klantenbeoordeling:
9.3 / 10
Bel ons:
043 23 400 10

garantie en klachten

Ik heb een kapot of beschadigd product ontvangen. Wat nu?
Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als u onverhoopt toch een kapot of beschadigd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice via 0433 - 020 210 of klantenservice@squashpoint.nl.

Hoe kan ik een klacht over een product melden?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service gerichtheid naar u als klant. We willen namelijk dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij u aan bij een klacht over een product een e-mail te sturen naar: klantenservice@squashpoint.nl. Zet in deze e-mail een paar duidelijke foto's, de omschrijving van de klacht en het ordernummer. Vervolgens nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Mochten wij er aan de hand van de foto's niet uitkomen, dan zullen wij u vragen het product naar ons op te sturen. Bent u niet tevreden over onze afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). U kunt tevens met uw klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr).

Wat is mij garantieperiode?
U hebt recht op wettelijke garantie. Wettelijke garantie houdt in dat het product dat u koopt deugdelijk moet zijn. U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Mocht er een klacht ontstaan na afloop van deze termijn, dan is het mogelijk dat hier nog fabrieksgarantie op van toepassing is. Neem voor vragen over specifieke gevallen altijd contact op met onze klantenservice via 0433 - 020 210 of klantenservice@squashpoint.nl.

Waar is de garantie op gebaseerd?
Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van Thuiswinkel.org vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop.

Heeft u nog een vraag, neem dan gerust contact op met onze klantenservice: 
Telefoon: +31 (0) 43 23 400 10 
E-mail: klantenservice@squashpoint.nl

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x