truck  Voor 16.00 uur op werkdagen besteld, morgen bezorgd!
smiley
Klantenbeoordeling:
9.3 / 10
Bel ons:
043 23 400 10

ruilen en retourneren

Hoe kan ik mijn product retourneren?
U kunt de bestelling of een gedeelte ervan retourneren door een e-mail te sturen naar klantenservice@squashpoint.nl. U kunt in de e-mail een eventuele reden van retour zenden opgeven. U ontvangt van ons vervolgens een e-mail ter bevestiging met als bijlage het label dat u op het pakket dient te plakken. U kunt het pakket vervolgens afgeven bij een PostNL servicepunt. Indien u ervoor kiest om de producten zelf terug te sturen, en dus niet met ons label, dan vergoeden wij de retourkosten niet. De producten dient u ongebruikt en voorzien van de originele labels en etiketten (indien redelijkerwijs mogelijk) naar ons terug te sturen. Bekijk het product gerust zoals u in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een racket uit de beschermhoes en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee squashen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Wij zullen het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het herroepen van de overeenkomst terugstorten op uw rekening. Er zijn geen kosten verbonden aan het retour sturen van uw bestelling. U kunt er uiteraard ook voor kiezen om het modelformulier voor herroeping (download het modelformulier voor herroeping) te gebruiken om ons ervan op de hoogte te stellen dat u een product wilt retourneren.

Hoe kan ik mijn product omruilen?
U kunt de bestelde producten altijd binnen 30 dagen omruilen voor een ander product naar keuze. Stuur een e-mail naar klantenservice@squashpoint.nl waarin u aangeeft welk(e) product(en) u wilt ruilen en welk(e) product(en) u hiervoor in de plaats wilt ontvangen. U ontvangt van ons vervolgens een e-mail ter bevestiging met als bijlage het label dat u op het pakket dient te plakken. U kunt het pakket vervolgens afgeven bij een PostNL servicepunt. De producten dient u ongebruikt en voorzien van de originele labels en etiketten (indien redelijkerwijs mogelijk) naar ons terug te sturen. Als er nog een bedrag bijbetaald moet worden, ontvangt u van ons een e-mail waarin staat aangegeven hoe u dit bedrag kunt voldoen. Als u nog een bedrag van ons terugkrijgt, zullen wij dit zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten op uw rekening.

Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retour sturen of het ruilen van uw bestelling.

Krijg ik mijn betaalde verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?
Als u de volledige bestelling retour zendt, dan ontvangt u de verzendkosten terug. Als u één of meerdere producten houdt, dan worden de verzendkosten niet teruggestort.

Hoeveel dagen mag ik een product op zicht hebben?
Een product mag u 30 dagen thuis houden om te beslissen of u deze wilt houden. Vanaf het moment dat u ons laat weten dat u een product wilt retourneren, heeft u nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Welke voorwaarden gelden voor ruilen en retourneren bij een verzending naar het buitenland?
Bij een verzending naar het buitenland draagt de koper de kosten en het risico van de retourzending (dit geldt niet als het geleverde product beschadigd is of als u een verkeerd artikel heeft ontvangen).

Heeft u nog een vraag, neem dan gerust contact op met onze klantenservice:
Telefoon: +31 (0) 43 23 400 10
E-mail: klantenservice@squashpoint.nl

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x