Advies en hulp bij kiezen

Bij Squashpoint weten we dat het soms lastig kan zijn het juiste product te kiezen. Twijfel je tussen twee producten of vind je het lastig om te bepalen welk racket of welke tas nu het beste bij jou past, neem dan gerust contact met ons op. Als echte squashliefhebbers geven we je graag advies.

Daarnaast vind je op onze adviespagina’s informatie die je kan helpen bij het maken van de juiste keuze. Zo leer je bijvoorbeeld welke verschillen er zijn tussen de rackets en welk type squasher je bent en deze informatie kun je vervolgens weer gebruiken om te filteren. Hieronder staan de links naar onze adviespagina’s.
Hoe kies ik het juiste squashracket?
Hoe kies ik de juiste squashbal?
Welke verschillende grips zijn er?
Waar moet ik op letten bij het kiezen van een squashtas?

Vervolgens kun je gebruik maken van de keuzehulpfilters die aan de linkerkant van de categoriepagina’s staan. Via de filters kun je kiezen voor een bepaald merk, gewicht en andere kenmerken. De verschillende filters helpen je zoeken naar het product dat aansluit bij je wensen.

Hoe plaats ik een bestelling?

1 Maak een keuze uit één of meerdere artikelen op onze website.
2 Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen. Dit kun je doen door te klikken op ‘in winkelwagen’.
3 Als je bestelling compleet is, klik je op het winkelmandje aan de rechterbovenkant van de pagina. Vervolgens kun je de bestelling controleren. Als alles correct is, klik je op ‘doorgaan naar kassa’.
4 Vul hier je persoonsgegevens in. Heb je al een Squashpoint account, dan kun je inloggen door op ‘inloggen of registeren’ te klikken. De gegevens worden automatisch voor je ingevuld. Wil je een account aanmaken, klik dan ook op ‘inloggen of registeren’.
5 Kies bij de verzendmethode of je het pakket zo snel mogelijk wilt ontvangen of bepaal zelf het bezorgmoment door op ‘of kies zelf je bezorgmoment’ te klikken.
6 Je kunt nu de betaalmethode kiezen. Je kunt bij ons betalen met: iDEAL, creditcard, PayPal, achteraf betalen via AfterPay en Bancontact / Mister Cash (België).
7 Controleer nogmaals al de ingevulde gegevens en wijzig deze eventueel. Als alles helemaal klopt, klik je op ‘nu bestellen’.
8 Na het afronden van de betaling ontvang je direct per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?

Via je account heb je een duidelijk overzicht van al je bestellingen en retouren. Daarnaast kun je sneller bestellen met je bewaarde adresgegevens. En je kunt een verlanglijstje maken met artikelen waar je geïnteresseerd in bent.

Hoe maak ik een account aan?

Klik op de link ’registreren’ die rechtsboven op elke pagina staat. Vervolgens kom je op de pagina waar je een keuze moet maken tussen inloggen en registeren. Klik op de button ‘registeren’, waarna je vervolgens al je gegevens in kunt vullen om je account aan te maken.

Je kunt ook een account aanmaken tijdens het bestellen. Op de pagina waar je je adresgegevens invult, klik je op de link ‘inloggen of registeren’. Dan verschijnt er een pop-up scherm waar je ook weer een keuze dient te maken tussen inloggen en registeren. Als je kiest voor ‘registreren’ en vervolgens op de button ‘doorgaan’ klikt dan kun je bij de gegevens een wachtwoord kiezen en wordt er direct een persoonlijk account voor je aangemaakt. Vanaf nu kun je bij Squashpoint veilig inloggen met je e-mailadres en je gekozen wachtwoord.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Tijdens het bestellen kun je onder het kopje ‘kies je gewenste bezorgdatum’ kiezen op welke datum het pakket bij jou bezorgd moet worden.

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?

Ja, dat is mogelijk zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze voor je wijzigen of annuleren. Je moet wel een beetje snel zijn, omdat ze in het magazijn meteen aan de slag gaan om jouw pakket klaar te maken en te verzenden. Stuur ons een email of neem telefonisch contact met ons op als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren.

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Direct nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Mocht je geen e-mail ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Het komt echter wel eens voor dat e-mails per ongeluk in je spambox terechtkomen. Controleer dit eerst even.

Zijn alle producten bij Squashpunt voorradig en kunnen ze direct verstuurd worden?

Ja, alle producten die je in je winkelmandje kunt doen, zijn op voorraad. Zo weet je zeker dat je het product dat je bestelt ook direct verstuurd kan worden. Het kan zijn dat een artikel tijdelijk is uitverkocht. Dit staat dan bij het betreffende product vermeld. Nieuwe producten die nog niet uit zijn, kun je wel alvast bij ons reserveren.

Ik ben op zoek naar een speciaal squashartikel, maar kan deze op jullie site niet vinden.

Ben je opzoek naar een bepaald product, maar kun je het op onze website niet vinden, neem dan even contact met ons op. Wellicht kunnen we het voor je bestellen.

Track & Trace

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van PostNL. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle vermelde prijzen op onze website zijn inclusief BTW.