Bij Squashpoint staan we altijd voor je klaar. Niet alleen op het moment dat je bij ons bestelt, maar ook daarna. Dus mocht je een probleem ondervinden met een product dat je bij ons gekocht hebt, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen. We zoeken altijd een passende oplossing.

Ik heb een kapot of beschadigd product ontvangen. Wat nu?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of beschadigd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice. Dan lossen wij het direct voor je op.

Wat is mijn garantieperiode?

Als je bij Squashpoint een aankoop doet, heb je recht op wettelijke garantie. Wettelijke garantie houdt in dat het product dat je koopt deugdelijk moet zijn. Je moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Mocht er een klacht ontstaan na afloop van deze termijn, dan is het mogelijk dat hier nog fabrieksgarantie van toepassing op is. Neem voor vragen over specifieke gevallen contact op met onze klantenservice.

Waar is de garantie op gebaseerd?

Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van Thuiswinkel.org vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop.

Hoe kan ik een klacht over een product melden?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service die wij jou als klant bieden. We willen namelijk dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij je aan bij een klacht over een product een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Zet in deze e-mail een paar duidelijke foto's, de omschrijving van de klacht en het ordernummer. Vervolgens nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Mochten wij er aan de hand van de foto's niet uitkomen, dan zullen wij je vragen het product naar ons op te sturen. Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kunt je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Je kunt tevens met je klacht terecht bij het Europese online geschillenplatform ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr).

Heb je nog vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Telefoon: +31 (0) 43 23 400 10
E-mail: klantenservice@squashpoint.nl