Bezorgd door PostNL

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je op werkdagen voor 16.00 uur besteld, dan heb je de producten de volgende dag in huis. Alle producten die wij op onze website aanbieden, hebben wij ook daadwerkelijk op voorraad.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij bestellingen vanaf €75 betaal je geen verzendkosten (Nederland en België). Is je bestelling lager dan €75, dan zijn de verzendkosten slechts €4,95.

Retourneren is bij Squashpoint altijd gratis.

Hoe weet ik wat de verzendstatus van mijn bestelling is?

Via Track & Trace kun je je bestelling volgen. Op de dag dat wij je pakket overdragen aan PostNL ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace link. Klik op deze link om de status van de zending te bekijken.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace.

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace link, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval op een later tijdstip opvragen.

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Je kunt het pakket door PostNL thuis of op je werk laten bezorgen. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakket afgeleverd bij je buren. Mocht ook dit niet lukken, dan zal de bezorger een bericht voor je achterlaten. Op dit briefje staat een code waarmee je tot 22.00 uur een andere bezorgtijd of plaats kunt kiezen. Doe je dat niet, dan komt de bezorger de volgende dag (behalve op zondag) gewoon weer bij je langs. Wanneer ook deze tweede bezorgpoging niet slaagt, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kun je met een geldig legitimatiebewijs het pakket vanaf de volgende dag ophalen. Je hebt twee weken de tijd om het pakket op te halen.

Kan ik het pakket ook afhalen bij een PostNL locatie?

Ja, dit kan. Tijdens het bestellen kun je ervoor kiezen om het pakket af te halen bij een PostNL locatie. Klik tijdens het bestellen bij verzendmethode op ‘Ophalen bij PostNL locatie’ om een locatie uit te kiezen.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor ‘Op een ander adres bezorgen’. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van het bedrijf aan en vermeld tevens je eigen naam.

Verstuurt Squashpoint ook naar het buitenland?

Ja, Squashpoint verstuurt ook naar het buitenland. Wij verzenden wereldwijd.

Binnen de EU betaal je geen verzendkosten als het bedrag van je bestelling hoger is dan €99. Is het bedrag van je bestelling lager dan €99, dan zijn de verzendkosten slechts €9,95. De levertijd is 2 tot 5 werkdagen. Als je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, versturen wij je bestelling nog dezelfde dag.

Buiten de EU betaal je geen verzendkosten als het bedrag van je bestelling hoger is dan €199. Is het bedrag van je bestelling lager dan €99, dan zijn de verzendkosten slechts €19,95. De levertijd is 3 tot 10 werkdagen (+ vrijgave van het pakket door de douane). Als je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, versturen wij je bestelling nog dezelfde dag.

Heb je nog een vraag, neem dan gerust contact op met onze klantenservice:

Telefoon: +31 (0) 43 23 400 10
E-mail: klantenservice@squashpoint.nl